Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap, Cerita Lucah

Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap, Cerita Lucah - Ceritanya begini setelah sent gambar kak Hana sedang sedap hisap konek serta gambar lubang dara dubur kak Hana pecak dek batang konek.

kak Hana menghubungi aku ingin penjelasan, bermula dari itulah setiap kali jumpa pasti kami buat aksi ringan-ringan, bukan apa saja nak bagi kak Hana stim dulu bila dia dah tak tahan aku ajak kak Hana cari hotel murah kat KL.Bila aku dah rasa seluruh tubuh kak Hana aku jadi ketagih yang amat sangat.

Jadi aku buat temu janji dengan kak Hana yang aku nak jumpa dia kat KL dan dia setuju. Tepat jam 9.45am kak Hana tiba kat bas stand klang, terus je aku bawa dia book bilik kat jalan petaling.Aku bayar untuk 3 jam lepas daftar kami naik lif dalam lif aku kucup bibir kak Hana dia balas dengan penuh manja.

Aku ramas tetek, serta bontot kak Hana balas pula meraba batang konek aku sambil mengusap konek aku. Aku naik stim terus raba dan mengosok cipap kak Hana, aku lihat mata kak Hana kuyu dek kesedapan.Bila lif berhenti aku aku dakap kak Hana masuk bilik dan pintu bilik aku kunci.

Aku minta kak Hana tanggalkan semua pakaian nya dan aku pula buka semua pakaian ku.Kini kami sama-sama bogel, aku lihat tetek besar kak Hana tegang cipap pula berair.

Aku kubup bibir kak Hana sambil tangan aku meramas dan menggentel puting tetek besar kak Hana bila puas aku jilat, hisap puting tetek besar kak Hana. Cite lucah Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap, Cerita Lucah

Menggeliat kak Hana aku buat, puas tetek cipap pula aku kerjakan.Jari jemari aku menggusap, raba dan jolok faraj kak Hana.kak Hana mula merenggek makin banyak air mazi keluar, Aku jilat kelentit kak Hana terangkat-angkat kak Hana kenikmatan manakala renggekan nya pula makin kuat dan berpanjangan. Aku raba dan ramas bontot kak Hana yang besar, lebar dan pejal tu lalu jari ku mula mencucuk-cucuk dubur kak Hana.

kak Hana makin lemas kesedapan aku minta kak Hana menonggeng untuk memudahkan aku cium dan jilat dubur kak Hana.Lidah aku memainkan peranan sambil jilat aku cucuk lidah ku dalam dubur kak Hana..kak Hana hanya mampu merenggek sambil berkata sedappppp….ohhhhhh cucuk lagi..lagi…lagi ahhhhhh.

Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap, Cerita Lucah

Kini giliran kak Hana pula aku minta jilat, hisap dan kulum konek aku. Dengan rakus kak Hana main batang konek aku, bila sama-sama tak tahan dan kak Hana pula dah 2 kali memancutkan air nikmatnya. Dia minta aku masukkan batang konek aku kerana tak tahan katanya.

  • Aku baringkan kak Hana dan aku buka kangkangnya seluas yang mungkin sambil aku gesel-geselkan kepala takuk aku pada bibir faraj kak Hana.
  • Lalu aku benamkan konek aku merenggek dan menjerit kecil kak Hana sambil menahan senak bila keseluruhan batang konek aku menyelami dasar cipap kak Hana.
  • Aku mula henjut serta sorong tarik dari irama perlahan bertukar ke irama laju. Tercunggap-cunggap kak Hana aku kerjakan selang 10 minit badan kak Hana menggejang lalu memancutkan air nikmatnya untuk kali ke 3.

Aku biarkan kak Hana menikmati klimaknya lalu aku minta kak Hana menonggeng pula aku bisik ketelinga nya aku nak main bontotnya kak Hana anggukkan kepala lalu menonggeng dan aku pun menusukkan batang konek aku pada dubur kak Hana dengan sekali henjut keseluruhan takuk aku masuk dan aku mula henjut dengan irama laju dan terbenam lah seluruh batang konek aku ke dasar dubur kak Hana.Lama aku henjut lebih kurang 25 minit kemudian aku mula merasa aku nak pancutkan air mani aku lalu aku tanya kak Hana nak pancut dalam dubur, cipap atau mulutnya. Kk Mas minta aku pancut je dalam duburnya.Badan aku mula menggigil tanda aku akan pancut sebentar lagi.

Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap, Cerita Lucah, cerita seks lucah melayu best, Cerita Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap
Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap, Cerita Lucah

Aku lajukan hentakkan dan henjutan pada dubur kak Hana 5 minit kemudian aku henjut dan tusukkan konek aku sedalam-dalamnya pada dasar dubur kak Hana lalu memancutka berdas-das tembakan air mani aku kak Hana pula menjerit kenikmatan.

Aku biarkan konek aku seketika bila saiznya menggecut aku cabut keluar dari dubur kak Hana. Kami saling berpelukan dan berkucupan tanda puas dan nikmat.

Aku tanya kak Hana jika bandingkan aku dengan suaminya semasa lakukan sex siapa yang hebat kak Hana kata aku paling hebat sebab telah menyebabkan dia memancutkan air nikmatnya sampai 4 kali, konek aku pula besar dan panjang.

Tidak seperti suaminya cepat pancut konek pula kecil serta pendek.
Aku bisik pada kak Hana aku suka dan geram pada bontot kak Hana dan dia kata nak lagi keeee…..

Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap, Cerita Lucah, Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap, Cerita Lucah, cerita seks lucah melayu best, Cerita Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap
Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap, Cerita Lucah
Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap, Cerita Lucah, cerita seks , Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap, Cerita Lucah, cerita seks lucah melayu best, Cerita Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap, kisah porno, kisah sex bokep, sex, Ketagih Menjilat dan Menujah Lubang Cipap, Cerita Lucah

10
205

Tags cerita dewasa paling populer di blog ini: cerita seks, Cerita Dewasa, 17 Tahun, sex, Ngentot, Memek, Istri, selingkuh, Kontol, Entot, Mama, gangbang, tante, threesome, ABG, Binal, sexy, toket, payudara.
Aktifkan javascript lalu tekan F5, untuk membuka halaman
meng-klik link cerita secara normal
dan membuka gambar lebih besar.
Cerita dewasa seks terpanas, update setiap hari cerita terbaru Cerita seks dewasa ngentot memek isteri, perek, bispak.
http://cerita-dewasa-terpanas.blogspot.com