Pancut Air mani Dalam Mulut Dara, Cerita Sex Lucah

Pancut Air mani Dalam Mulut Dara | saya ni meyewa dekat rumah makcik Sarina. Makci Sarina ni ada dua orang anak dara yang comel dan mantap badannya.batang balak saya selalu tegang ja bila tengok botot diaorang dah la suka pakai seluar nipis ketat.

Pada satu hari saya baru ja balik dari kerja Makcik Sarina tak ada di rumah sebab dia pergi meniaga di pasar seperti biasa hari sabtu dekat pekan ada pasar makcik Sarina meniaga di sana.Hanya Nira sahaja yang tinggal di rumah.saya cuma senyum merenung wajah Nira.Nira pun membalas senyum saya itu tadi.Hari ini Nira memeakai seluar ketat seperti biasa.

saya pun masuk ke bilik untuk berihat kerana letih baru balik kerja.saya pun buka pakaian untuk pegi mandi dengan saya lupa untuk mengunci pintu.saya masuk kedalam bilik air dengan tidak merasa apa-apa yang pelik.
Selpas saya keluar dari bilik air dan terkejut Nira sedang duduk di atas katil saya.saya pun bertanya kepadanya.
  • saya: ada apa Nira.
  • Nira: Nira cuma nak tanya abang satu perkara la..
  • saya: Apa dia cakap la..
  • Nira: abang suka Nira tak..
  • saya: Memang abang suka Nira.Tapi kenapa Nira tanya macam ni…
  • Nira: Boleh abang aja Nira macam mana nak main ngan orang lelakai…
  • saya: Main apa.
  • Nira: Sex..

Cerita Lucah Pancut Air mani Dalam Mulut Dara

saya pun apalagi saya terus suruh dia buka pakaian yang dia pakai.Dia pun menurut apa yang saya suruh.saya pun apa lagi la memang ini yang saya tunggu selama ini.Setelah Nira membuka baju dan seluarnya hingga ynag tinggal hanyalah braa dan seluar dalamnya aja.Terbeliak mata saya melihat tubuh badan Nira yang montok tu.saya terus duduk di sebelahnya dan terus mengucup bibirnya yang mulus itu.Dengan pantas batang balak saya terus terpacak dan saya menarik tangan Nira untuk memegang batang balak saya yang semakin keras itu.Nira menurut semua apa yang saya suruh.

Sambil saya mencium bibir Nira saya terus meramas tetek budak umur 16tahun ini yang belum sempurna besarnya.Semakin lama tangan saya makin berganjak ke bawah dan meraba pantat Nira yang masih berbalut seluar dalamnya yang berwarna merah jambu.saya pun dah tak tahan saya pun menyuru Nira mengulum batang balak saya yang dah sempurna keras.

saya terus menjilat pepeknya yang sudah mula basah.saya terus menghalakan batang balak saya ke arah lubang pantatnya dan saya terus menekan ke dalam.saya rasa batang balak saya telah masuk.saya tekan lagi sehingga habis batang balak saya tenggelam dalam pepek nya itu.saya mulakan dayungan saya bermula dengan perlahan dan semakin laju.

Pergerakan dayungan saya semakin laju dan smakin laju saya tengok Nira seperti sesak nafas dan saya terus makin laju mendayung pantat nya sehingga ponggong terangkat kerana terlalu ngilu..Tiba-tiba Nira mengerang kekejangan. abang sedap bang laju lagi bang Nira dah tak tahan ni….aahhh…ahha……Baik Nira abang akan bagi Nira puas ini lah cara nak main ngan lelaki tau Nira…Ahhha………ahhh………….Nira…aaaahhhh………….

Tiba-tiba saya rasa dah nak terpancut…saya bertanya pada Nira nak pancut dalam ka luar…

Nira:Pancut ja dekat dalam bang Nira rasa pancut dalam mesti best…

saya: baik lah Nira…

saya pun terus menujah batang balak saya ke bahagian paling dalam sekali……..creeeetttt…………..Akhirnya air maniku terpancut ke dalam panatat nya…saya terus memerhati ke arah Jam dinding menunjukkan waktu makcik Sarina balik masih lambat lagi saya pun Mengajak Nira memndi bersama…

Pancut Air mani Dalam Mulut Dara, cerita lucah pancut air mani, pancut mulut dara, cerita seks henjut dara, cite virgin awek melayu
Pancut Air mani Dalam Mulut Dara

Time dalam bilik air untuk mandi Nira tolong membsuhkan batang balak saya yang berlendir tadi…Selepas selesai mandi saya terus mengenakan tuala saya.

Dengan tiba-tiba Nira menari tuala saya sehingga lucut dan dia menari batang balak saya dan terus di kulum nya kerana tadi dia kulum kejap sangat dan kali ini dia nak saya pancut dalam mulut dia..

saya pun apa lagi terus menghayun batang balak saya keluar masuk dalam mulut Nira yang saya idamkan sebelum ini untuk menciumnya.

Pada hujung nya saya pun terpancung di dalam mulut Nira.

Nira berkata pada saya. abang nanti besok kita main lagi ya.. Baik Nira ni abang sayang Nira ni esok abang minum ubat kuat OK biar Nira lagi puas dari hari ni.Nira tak bagi tau awal-awal Nira nak main ngan abang takda la abang sedia untuk kuat kan batang abang

Pancut Air mani Dalam Mulut Dara, cerita lucah pancut air mani, pancut mulut dara, cerita seks, henjut dara, cite virgin awek melayu
Pancut Air mani Dalam Mulut Dara, Cerita Sex Lucah
Pancut Air mani Dalam Mulut Dara, Cerita Sex Lucah, cerita seks , Pancut Air mani Dalam Mulut Dara, cerita lucah pancut air mani, pancut mulut dara, cerita seks henjut dara, cite virgin awek melayu, kisah porno, kisah sex bokep, sex, Pancut Air mani Dalam Mulut Dara, Cerita Sex Lucah

10
205

Tags cerita dewasa paling populer di blog ini: cerita seks, Cerita Dewasa, 17 Tahun, sex, Ngentot, Memek, Istri, selingkuh, Kontol, Entot, Mama, gangbang, tante, threesome, ABG, Binal, sexy, toket, payudara.
Aktifkan javascript lalu tekan F5, untuk membuka halaman
meng-klik link cerita secara normal
dan membuka gambar lebih besar.
Cerita dewasa seks terpanas, update setiap hari cerita terbaru Cerita seks dewasa ngentot memek isteri, perek, bispak.
http://cerita-dewasa-terpanas.blogspot.com