Lubang Isteri Dikongkek Adik Suami, Cerita Lucah

Lubang Isteri Dikongkek Adik Suami | Namaku Arvina. saya kini berumur 31 tahun dan mempunyai anak. Suami saya bekerja sebagai pegawai pemasaran manakala saya tak bekerja. Dahulu saya merupakan seorang supervisor di kilang. Apa yg saya ingin ceritakan adalah keaiban diri saya sendiri yg sudah jauh menyimpang dari normal kehidupan dalam berkeluarga.

saya telah berzina dgn adik kandung saya sendiri, Mukhlas. Berbekalkan ketampanan wajahnya yg berusia 25 tahun dan susuk tubuhnya yg tegap, saya hilang pertimbangan dalam keterpaksaan yg saya relakan.

Segalanya terjadi sewaktu saya mengambil cuti rehat dan mengambil keputusan hanya berehat di rumah. Hendak dijadikan cerita, adik saya Mukhlas juga mengambil cuti pada hari itu. Dia datang ke rumah saya bersama satu plastik buah oren sebagai buah tangan untuk saya sekeluarga.

saya yg tahu adik saya mmg menaruh minat terhadap saya sengaja tidak mempedulikan dirinya yg sll mencuri pandang menatap seluruh tubuh saya. mmg sejak dari dia kecil, saya sll menjadi mangsa usikan nakalnya.

Kadang kala ketika kami tidur bersama-sama, dia gemar memeluk saya dari belakang dan tangannya suka meraba-raba jubur saya. saya biasanya biarkan je sebab apa yg apa dalam fikiran saya adalah dia hanyalah seorang budak kecil.

Kalau setakat mengintai saya mandi tu perkara biasa. Kadang-kadang kalau saya sedar saya diintainya, sengaja pula saya tayang seluruh pelusuk tubuh saya yg bogel kepadanya. saya pun tak tahu kenapa saya bersikap sebegitu.

Apa yg pasti, saya berasa sungguh bangga kerana adik saya terlalu meminati dan menghargai susuk tubuh saya. Namun setelah dia semakin matang, dan akil baligh. Kami tidak lagi tidur bersama.

namun setiap kali saya pulang ke rumah ibu bapa saya, adik saya yg menetap di sana pasti tidak akan lepaskan peluang memerrhati seluruh tubuh saya. Tubuh saya yg agak slim ketika itu mmg cantik.

buah dada saya yg sederhana besarnya kadang kala sengaja saya biar tidak bercoli di dalam baju. jubur saya yg mmg tonggek dan montok menjadi objek utama yg ditatap oleh adik saya.

saya tahu, bukan dia seorang yg meminati jubur saya, ramai lagi lelaki yg meminati saya kerana jubur saya, selain wajah saya yg cantik. Encik Razif, Supervisor di bahagian qc di kilang merupakan lelaki yg sll dapat berasmara dgn saya sebelum saya kenal suami saya.

Walau pun Encik Razif tidak pernah meragut keperawanan saya, namun zakar nya sudah tidak asing bagi saya. Sambil ringan-ringan, kami akan saling meraba-raba dan saling hisap menghisap.

sll juga saya tertelan sperma nya ketika khayal menghisap zakar nya. Jika sempat saya keluarkan dari mulut, biasanya zakar nya akan memancutkan sperma nya di muka saya, kadang-kadang kena tudung yg saya pakai.

Namun apa yg paling digemari Encik Razif adalah menikmati zakar nya di lancap tangan saya dan seterusnya melepaskan sperma nya di celah jubur saya. Kadang-kala, dia gemar menggeselkan zakar nya kat celah jubur saya kalau saya pakai kain yg licin macam kain satin atau sutera dan biasanya pancutan sperma nya yg banyak akan meninggalkan kesan basah di permukaan kain di jubur saya.

Hubungan kami berakhir setelah saya mendapat tahu dia adalah suami orang, dan seterusnya saya berkenalan dgn suami saya yg masih bujang ketika itu dan akhirnya kami pun berkahwin.

Berbalik kepada adik saya yg datang ke rumah saya tadi. saya yg ketika itu masih belum mandi, sibuk di dapur mencuci pakaian di mesin basuh. Sementara adik saya pula sibuk melayan telatah anak sedaranya di ruangan makan.

Sesekali saya jeling kepada Mukhlas, saya dapat lihat dia seronok menatap seluruh tubuh saya yg sering terbongkok-bongkok mengambil pakaian dari dalam bakul. saya tahu, mmg dia geram gila kalau saya pakai kain batik, lebih-lebih lagi kalau baju t yg saya pakai agak sendat dan singkat.

sll juga tubuh saya menjadi sasaran tembakan sperma Mukhlas jika saya pulang ke rumah ibu bapa saya. Biasanya terjadi kalau saya tidur siang, biasanya selepas makan tengah hari lah.

Time-time macam tu mmg syok kalau tidur, lebih-lebih lagi kalau anak saya pun sama tidur. Apa yg saya ingat, ibu bapa saya pergi umrah ketika itu dan suami saya kerja lebih masa.

Jadi tinggal saya dan adik saya bersama anak saya di rumah ibu bapa saya. Tengah sedap tidur tu, saya terasa macam bermimpi di sembur sperma yg hangat di bahagian jubur.

Namun setelah saya terjaga, saya terasa mmg betul ada sperma yg banyak, malah masih melekit dan berketul-ketul di celah-celah jubur saya. Kain batik saya mmg dah basah dah.

saya tak syak sesiapa lagi, kecuali adik saya tu sebab ketika itu tiada sesiapa lagi lelaki yg ada kat rumah melainkan dia seorang. Tapi saya buat-buat tak tahu.

Malah saya biarkan je terus pakai kain batik tu walau pun kesan basah di jubur jelas kelihatan. Itu baru sikit, sebenarnya banyak lagi. mmg sll saya mengalami perkara sebegitu setiap kali saya pulang ke kampung dan tidur di waktu siang.

Pernah juga saya sengaja tanggalkan kain batik saya di bilik dan campakkan di lantai, sementara saya berkamban dgn tuala ke bilik mandi. Bila saya selesai mandi dan kembali ke bilik, saya tengok kain batik saya sudah berubah tempat.

saya angkat kain batik saya dan saya lihat, bertompok kain batik tu dgn sperma yg masih pekat dan berlendir. mmg banyak juga sperma adik saya tu. Sepanjang saya bersama dgn Encik Razif dan bersama suami saya, tak pernah pulak saya tengok sperma yg mereka keluarkan sebanyak itu.

saya tak sangka pulak yg saya digilai adik sendiri, sampaikan kain batik yg saya pakai pun jadi mangsa dia melancap. Itu belum lagi seluar dalam saya yg sll kurang dan bila saya jumpa balik, dah bertompok comot dgn kesan sperma nya.

Itu pun kalau saya tak selongkar laci almarinya sewaktu dia pergi kerja, pasti saya tak tahu perkara tu. Bukan setakat seluar dalam saya yg saya jumpa, malah gambar-gambar saya dan diari peribadi adik saya tu juga saya jumpa.

dan dari diari itulah saya akhirnya tahu bahawa rupa-rupanya dia benar-benar gilakan saya. Terlalu banyak perkataan cinta kepada saya dapat saya baca bersama dgn segala apa yg telah dilakukan kepada saya juga turut dituliskan di dalam diari itu.

Ketika itu barulah saya tahu rupa-rupanya bukan sekali dua saya menjadi tempat sasaran sperma nya, malah sudah berpuluh-puluh kali dan kebanyakkannya ketika dia sudah tidak dapat bertahan melihat saya berkain batik.

sll juga rupanya dia sendirian melancap membayangkan dirinya meliwat jubur saya. Perasaan saya macam-macam masa tu. Bengang ada, kelakar ada, dan kesian pun ada. Tak tahu lah nak cakap macam mana.

Berbalik kepada adik saya yg sedang bermain bersama anak saya tadi, saya tahu dia asyik memerhatikan tubuh saya. saya pun sengaja hendak mengujinya. saya lentikkan tubuh saya sambil memerhati basuhan yg sedang berputar di dalam mesin basuh.

Sesekali saya jeling, saya lihat macam nak terkeluar biji matanya melihat jubur saya yg sendat berkain batik ni. saya pun menonggeng di mesin basuh membiarkan dia melihat seluruh jubur saya.

Kemudian saya berlalu ke dalam bilik dan menanggalkan seluruh pakaian saya dan berkemban tuala menuju ke bilik air. Rumah murah yg saya diami tidak mempunyai tandas di master bedroom, jadi saya terpaksa melalui adik saya yg sedang duduk di lantai yg sedang bermain bersama-sama anak saya.

Nak terbeliak mata adik saya melihat peha saya yg putih dan gebu. mmg singkat tuala yg saya pakai, kalau selak sedikit, pasti nampak jubur saya yg tak berseluar dalam.

Lepas saya masuk ke bilik air, saya buat-buat mandi. dan lebih kurang beberapa minit kemudian, saya keluar kejap menjengah keluar bilik air, saya lihat mereka sudah tiada di situ lagi.

Cerita Sex Lubang Isteri Dikongkek Adik Suami

Kemudian kedengaran bunyi televisyen siaran kartun berkumandang. saya keluar jap dan lihat anak saya tengah khusyuk tengok rancangan kartun. Tapi mana pakciknya? Perlahan-lahan saya ke bilik dan saya intai adakah adik saya ada di situ.

Tekaan saya tepat sekali. saya dapat lihat adik saya sedang melancap sendirian di dalam bilik saya. Kain batik yg saya pakai tadi kelihatan sedang digunakan untuk merocoh zakar nya.

Seperti biasa, dia melakukannya jika ada peluang. Terkejut saya bila tengok zakar nya yg keras dan tegang itu. Saiz zakar nya yg besar dan amat tegang itu seolah memukau saya.

Selama ini saya sangkakan zakar Encik Razif yg paling besar jika handak dibandingkan dgn kepunyaan suami saya, rupa-rupanya zakar adik saya lebih besar dan lebih mengancam! saya tiba-tiba terbit rasa berahi yg amat sangat ketika itu.

Secara spontan, berkali-kali air liur saya telan. Tapi saya tahan kan. saya terus mengintai perlakuan adik saya sehingga saya lihat dia mencapai puncak klimaks. Berkali-kali dia menyebut nama saya dalam kemuncaknya itu.

saya rasa keliru, antara suka dan geram. Sebelum dia sedar saya mengintai dia, saya pun terus ke bilik air dan menyambung mandi dgn hati yg masih berdebar-debar.

Selesai mandi, saya ke bilik dan kelilhatan adik saya tengah baca akhbar di ruang tamu. saya tercari-cari kelibat anak saya, dan adik saya yg seperti tahu saya mencari anak pantas mengatakan akan saya sedang bermain-main dgn anak jiran di rumah sebelah.

saya pun tak kisah sebab mmg hampir setiap hari mereka bermain-main bersama anak-anak jiran di rumah sebelah jika cuti sekolah. saya pun masuk ke bilik dan menutup pintu.

saya terus capai kain batik yg saya pakai tadi. Seperti yg saya jangkakan, kain batik lusuh saya tu berselaput dan basah dgn tompokan sperma Mukhlas yg amat banyak.

saya hairan juga, macam mana sperma nya boleh banyak macam tu sekali. namun memandangkan saiz zakar nya yg besar dan tegap tu, maka saya tak hairanlah kenapa sperma nya boleh sebanyak itu.

Selepas saya campakkan kain batik tu ke dalam bakul pakaian kotor, saya pun membuka almari pakaian dan memilih untuk memakai apa pada hari itu. saya tertarik untuk memakai pakaian yg seksi hari tu.

saya seolah sengaja hendak menguji adik saya dan saya seolah dapat merasakan kepuasan membiarkan tubuh saya di tatap penuh nafsu oleh adik saya. saya memilih untuk memakai kain batik merah yg hampir lusuh warnanya.

Kain batik itu dihadiahkan oleh Abang Han, orang yg berniaga di pasar yg mana kedainya dulu sll saya kunjungi pada waktu hujung minggu dahulu. Setiap kali saya berbelanja di situ, sll saya terlihat kelibat zakar nya yg menonjol di dalam seluarnya.

Malah dia sll memanggil saya di saat saya ingin masuk ke kereta selepas siap berbelanja di pasar semata-mata ingin memberikan sebungkus tapai pulut, terutamanya jika saya berbelanja sendiri.

mmg sedap tapai pulut yg diberikannya, biasanya saya habiskan sebelum sampai kerumah, namun satu hari tu nak jadi cerita, beberapa minggu selepas saya terima hadiah dari abang Han.

Macam biasalah, saya akan buka bungkusan tapai tu dan makan sambil memandu pulang. namun ada sejenis cairan yg pekat yg seolah saya kenali masih kental dan likat meyaluti tapainya.

Di traffic light, saya belek-belek dan saya kius dgn jari. Akhirnya barulah saya tahu, rupa-rupanya selama ini, tapai pulut yg Abang Han beri kepada saya rupanya berselaput dgn sperma nya.

Sejak dari hari itu, saya tidak lagi berbelanja di pasar itu lagi. Jahat netul la jantan tu. Dia dah stim tengok saya, lepas tu lancap dalam kawasan sayur dia tu supaya pelanggan tak nampak pastu pancut dalam tapai.

Hah, lepas tu bagi saya suruh makan tapai tu yg berselaput dgn aiir mani dia. Kurang ajar betul lah. Berbalik kepada saya yg sibuk berpakaian di dalam bilik.

Selepas saya pakai kain batik tu, saya pakai pula baju kemeja lengan pendek satin berwarna merah. Kemeja yg agak singkat itu sengaja saya tidak butangkan sehingga ke atas, biar alur dada saya terbentang luas dan biar tompok coklat di dada saya seakan mahu kelihatan jika terselak.

Puting saya pasti akan kelihatan menonjol sebab saya sengaja tak nak pakai coli. Manakala bahagian bawah baju kemeja tu saya ikat di atas pinggang, biar jubur saya yg sendat berkain batik ni jelas terpampang di depan mata adik saya.


Cerita lucah Lubang Isteri Dikongkek Adik Suami
  • saya nak tengok apa reaksi dia. Bila saya keluar ke ruang tamu, tak berkelip mata adik saya tengok saya atas bawah. Terutamanya puting saya yg menonjol di baju saya.
  • Lepas tu saya sengaja mundar mandir di ruang tamu, bila saya jeling, matanya galak menatap jubur saya yg sendat berkain batik tu. Kemudian saya terus ke dapur dan mula nak memasak.
  • Tengah saya tertonggeng-tonggeng nak keluarkan sayur dari dalam peti sejuk, tiba-tiba saya rasa ada sesuatu yg menekan-nekan jubur saya dari belakang. saya pun bangun dan saya terkejut bila saya merasakan ada tangan yg secara tiba-tiba memaut pinggang saya dan menekan rapat jubur saya.
  • saya toleh dan saya lihat adik saya tengah syok menggeselkan zakar nya yg karas tu ke celah jubur saya. saya cuba marah dia tapi dia selamba je teruskan perbuatannya.
  • saya semakin berdebar-debar dgn perlakuannya. Masa tu mulalah timbul rasa bersalah mempemerkan tubuh saya dgn agak menjolok mata kepadanya. saya cuba berpusing menolak tubuhnya namun tenaganya terlalu kuat untuk saya lawan.
  • saya akhirnya jatuh rebah di atas lantai. Kain batik saya terselak mempemerkan betis saya yg bunting padi ini. Tangan adik saya pantas meraba betis saya dan seterusnya masuk ke dalam kain batik saya meraba peha dan tundun saya.
  • saya yg seboleh-boleh cuba menolak dirinya secara tak langsung tertekan zakar nya yg keras menonjol di dalam seluar track yg adik saya pakai. Naluri seksual saya secara tiba-tiba tercetus walau pun pada dasarnya saya tidak merelakan perkara itu berlaku.
  • Tanpa buang masa, adik saya terus mengucupi bibir saya. Mulanya saya menolak bermati-matian, tapi lama-kelamaan saya semakin hilang arah. Kucupannya saya balas dan tangan saya yg tadinya kuat menolak tubuhnya akhirnya longlai ke lantai.
  • Adik saya memajukan tangan saya agar memegang zakar nya yg sudah terkeluar dari seluar tracknya. Tanpa di suruh, saya terus memegang zakar nya dan nafsu saya secara tiba-tiba semakin bangkit.
  • zakar Mukhlas yg besar dan keras saya pegang dgn berahi. Perlahan-lahan saya lancapkan zakar nya dan Mukhlas tersenyum melihat saya seperti kagum melancapkan zakar nya. Mukhlas mengucupi dahi saya dan dia terus berlutut di depan saya.
Mukhlas menarik kepala saya rapat ke zakar nya. Sekali suap, zakar Mukhlas sudah separuh terbenam ke dalam mulut saya. saya menghisap zakar adik saya penuh perasaan. Tak pernah saya menghisap zakar sekeras dan sebesar itu seumur hidup saya.

Sesekali saya terdengar Mukhlas mengeluh nikmat sambil menyebut kata-kata cinta dan sayang kepada saya. Kemudian Mukhlas meminta saya supaya berhenti menghisap zakar nya. saya di minta supaya berdiri memaut peti sejuk dan Mukhlas terus berlutut di belakang saya mengucupi seluruh jubur saya yg masih sendat dibaluti kain batik.

jubur saya di kucupi dan dicium rakus oleh Mukhlas. Mukanya di sembamkan ke celah jubur saya dan kemudian Mukhlas menyelak kain batik saya ke atas. Kepalanya masuk ke dalam kain batik saya dan selepas itu, saya merasakan lurah jubur saya dijilat Mukhlas dari atas ke bawah.

saya seolah berkhayal sekejap kerana kenikmatan diperlakukan sebegitu oleh adik kandung saya sendiri. saya sendiri melentikkan jubur saya agar makin menonggeng. Tujuannya supaya jilatan lidah Mukhlas sampai ke lurah faraj saya.

Akhirnya saya semakin hilang pertimbangan. saya sendiri berkali-kali menyebut namanya memberitahu kepadanya betapa sedapnya saya diperlakukan begitu. Mukhlas kemudian berdiri di belakang saya. zakar nya saya rasakan menunjal-nunjal pintu faraj saya.

saya kangkangkan lagi kaki dan ianya memudahkan kerja Mukhlas untuk menceroboh lubang faraj saya. Pertimbangan kewarasan saya sudah sepenuhnya dikawal desakan nafsu. saya sudah tidak peduli, walau pun saya sememangnya sudah tahu bahawa saya akan bersetubuh dgn adik kandung sendiri, namun saya terus merelakan tubuh saya di ratah enak oleh adik kandung saya sendiri.

zakar Mukhlas yg keras dan besar itu akhirnya terjerlus masuk ke dalam faraj saya. Sendat rasanya lubang faraj saya di masuki zakar Mukhlas. Malah, saya dapat rasakan zakar nya menekan-nekan dasar faraj saya.

saya khayal dalam kenikmatan di setubuhi adik kandung sendiri. saya tak ingat, berapa kali saya klimaks ketika itu. Kenikmatan di tunggang adik kandung sendiri melupakan saya kepada segalanya.

zakar Mukhlas yg keras memacu faraj saya benar-benar memberikan kenikmatan yg tak pernah saya kecapi selama ini. Dalam kenikmatan yg menghanyutkan saya, saya toleh dan lihat adik saya begitu gagah.

zakar nya yg keluar masuk lubang faraj kakaknya ini sungguh utuh dan keras. Sambil Mukhlas menghayun gagah, matanya galak melahap pemandangan yg memukau nafsunya. Kain batik saya yg diselakkan di pinggang mempamerkan jubur gebu saya kepadanya.

Sekali sekali daging jubur saya di ramasnya dgn sentuhan penuh nafsu. Matanya terus memerhati belakang tubuh saya yg sendat dibaluti kemeja satin merah. Dia mengucupi belakang tubuh saya sambil kedua-dua tangannya meraba dan meramas kedua buah dada saya yg membuai di dalam setiap hayunannya di jubur saya.

Semakin saya terangsang, semakin saya melentikkan jubur saya agar di tekan lebih dalam dan kasar oleh zakar adik saya. Mukhlas juga semakin ghairah. Dia meramas pinggul saya semain kuat.

Malah, berkali-kali rambut saya yg kerinting halus ini di kucupinya. Berkali-kali ungkapan cinta dan kasih sayang di bisikkan di telinga saya. Penyerahan abdi tubuh saya kepadanya benar-benar memberahikan adik saya agar semakin galak menyetubuhi saya.

Kenikmatan membuatkan saya menyuarakan kenikmatan disetubuhinya. Ungkapan sedap dan sayang sll terbit dari bibir saya. saya benar-benar tak tahan. saya ingin menjadi miliknya. Akan ingin sll menikmati saat-saat begitu bersamanya.

Akhirnya, saya merasakan hayunan Mukhlas semakin kuat dan dalam dan akhirnya saya merasakan zakar nya ditekan sedalam-dalamnya bersama denyutan yg sangat kuat di dalam faraj saya. Ketika itu juga saya rasakan, ruang rongga faraj saya seolah dipenuhi dgn sperma Mukhlas yg hangat dan banyak.

saya langsung tak terfikir tentang risiko kehamilan ketika itu, saya cuma benar-benar khayal dgn kenikmatan yg saya rasakan. Itulah pertama kali saya merasakan sedapnya faraj saya dipenuhi sperma yg hangat dan menerjah kuat di dasar faraj saya.

Malah, saya juga terdetik ketika itu bahawa saya tidak menyesal jika saya mengandung hasil benih adik kandung sendiri, kerana kenikmatan yg saya rasakan mmg benar-benar diluar jangkaan.

Akhirnya saya terjelupuk ke lantai bersama faraj saya yg mengalir keluar lebihan sperma Mukhlas yg tidak dapat ditampung lagi oleh rongga faraj saya. Mukhlas memapah saya masuk ke bilik dan saya terlena hingga ke tengah hari.

saya sedar apabila dikejutkan anak-anak saya yg yg baru balik dari bermain di rumah jiran. Manakala adik saya pula sudah pulang ke rumah ibu bapa saya, itu pun anak-anak saya yg beritahu.

mmg saya betul-betul tak boleh tahan hari tu. Itulah pertama kali saya merasakan kenikmatan yg sebenar-benarnya, walau pun bersama adik kandung sendiri. Seminggu selepas itu, saya menalifon adik saya supaya datang ke rumah.

saya mengambil masa yg sesuai, iaitu ketika anak-anak saya bersekolah dan ketika suami saya bekerja. saya sanggup mengambil cuti sekali lagi semata-mata merindui zakar adik saya yg semakin saya gilai itu.

Lebih kurang pukul 8 pagi adik saya tiba dan kami bercadang untuk berbelanja dahulu di pasar. Namun saya tidak pergi ke pasar yg Abang Han berniaga, saya ke pasar di tempat lain.

Dalam perjalanan pulang, Mukhlas begitu asyik membelai peha saya yg gebu dan hanya berbalut kain baju kurung sutera berwarna biru. saya yg memandu sesekali melihatnya dan nafsu semakin bangkit apabila melihat dia mengeluarkan zakar nya dan melancap sendirian sambil melihat saya memandu di sebelahnya.

saya terus pulas stering ke kawasan berpokok yg tidak ada orang. Setelah menarik handbrake, saya terus tunduk ke arah zakar adik saya yg dah terpacak keras. saya terus hisap zakar adik saya semahu hati saya.

Tangan Mukhlas mengusap-usap kepala saya yg bertudung itu. Akhirnya Mukhlas melepaskan sperma nya kedalam mulut saya. Itulah pertama kali saya menghisap zakar adik kandung sendiri hingga sperma nya terpancut-pancut memenuhi mulut saya.

sperma nya yg memancut laju dan banyak membuatkan saya tak sempat nak telan semuanya, sebahagiannya berciciran keluar dari celah bibir saya. Bau sperma nya memenuhi kereta saya yg berhawa dingin.

Kemudian di rumah kami sambung lagi. Belum sempat nak masuk ke bilik, kami dah start kat ruang tamu. Sofa di ruang tamu menjadi tempat persetubuhan kami adik beradik.

dgn masih berbaju kurung dan bertudung, saya di setubuhi semahu hatinya hingga sekali lagi faraj saya dipenuhi sperma nya yg hangat, sememangnya saya semakin ketagih merasai pancutan sperma nya itu.

Kami terus leka dalam arus nafsu sumbang mahram bersama alunan cinta adik beradik kandung yg sukar untuk di ucapkan. Beberapa bulan selepas itu, saya mengandung. Sepanjang saya mengandung, persetubuhan kami berjalan seperti biasa.

cerita, suami, lubang isteri dikongkek, cerita lucah lubang isteri dikongkek, cerpen novel blue Lubang Isteri Dikongkek Adik Suami
Lubang Isteri Dikongkek Adik Suami

Malah, sewaktu kandungan semakin matang, nafsunya kepada saya semakin membuak-buak. Katanya jubur saya semakin tonggek dan ketika itulah buat pertama kalinya, lubang jubur saya dicerobohi. Sakitnya bukan kepalang, rasanya seakan-akan sewaktu dara saya pecah dahulu.

Selama hampir seminggu saya susah nak berak. Jalan pun sedikit terkangkang. namun selepas dah baik, kami cuba sekali lagi bersetubuh mengikut cara diluar tabie dan hasilnya mmg mengghairahkan.

Beberapa minggu sebelum saya bersalin, saya ambil cuti dan ketika itulah hampir setiap hari Mukhlas datang untuk menjamah lubang jubur saya. Hampir setiap hari sperma nya bertakung di dalam lubang jubur saya.

Demi cinta yg semakin meluap-luap, saya relakan lubang jubur saya di penuhi sperma adik kandung sendiri hampir setiap hari. Selepas saya bersalin, saya dapati, anak saya yg baru lahir itu wajahnya saling tak tumpah seperti adik saya.

saya percaya, hasil persetubuhan kami adik beradik selama ini akhirnya membuahkan hasil. Selepas habis pantang, kami menyambung lagi persetubuhan yg tertangguh. Persetubuhan Mukhlas semakin romantik dan semakin bernafsu, mungkin kerana buah dada saya yg semakin besar dan penuh dgn susu badan.

saya semakin kerap pulang dan tidur di kampung bersama anak-anak saya, membiarkan suami saya sendirian di rumah semata-mata ingin sll menikmati zakar adik saya. Hari demi hari, tahun demi tahun berlalu, hubungan kami adik beradik masih tetap terus utuh.

Hasil dari percintaan kami akhirnya membuahkan lagi hasil dan akhirnya kami mempunyai 2 orang cahaya mata hasil persetubuhan mahram. Untuk mengelakkan dari mengandung lagi, saya terpaksa mengikat tiub falopio dan semua kosnya ditanggung oleh adik saya.

Kini saya mempunyai 3 orang cahaya mata. 1 daripadanya adalah hasil yg sah bersama suami saya dan yg lagi 2 adalah hasil benih adik kandung saya sendiri.

Kini umur saya dah 32 tahun. Anak-anak saya semuanya dah besar. Paling kecil masih bersekolah rendah. Manakala Mukhlas, adik saya pula sudah menjangkau usia 39 tahun dan masih belum berkahwin.

Dia mencintai saya seperti seorang isteri, malah perbelanjaan persekolahan anak-anak saya hasil benihnya semuanya dia yg tanggung. Sekarang ini juga, saya sebenarnya sudah tidak sebumbung lagi dgn suami saya.

Perceraian antara kami bila-bila masa sahaja boleh terjadi akibat kejadian suami saya di tangkap basah bersama seorang pekerja kilang. saya kini menetap di kampung bersama ketiga-tiga anak saya dan adik saya.

Kedua-dua orang tua saya dah lama meninggalkan dunia ini. Anak saya yg dua orang lagi tu menetap di rumah lama saya bersama suami saya. dan sehingga kini, kami adik beradik kerap tidur sebantal.

sperma nya masih kuat menerjah rongga faraj saya. Malah ketika saya menaip kisah hitam ini, saya masih merasakan sperma nya mengalir keluar dari lubang jubur saya. saya pun tak tahu apa ilmu yg adik saya tu pakai sebab banyak dan kuat betul sperma yg dia lepaskan.

Sedangkan baru pagi tadi dia lepaskan sperma nya di muka saya yg masih bertudung di dalam keretanya selepas menghantar anak saya ke sekolah. Kami singgah bersarapan di kedai mamak dgn tudung satin hitam saya yg bertompok dgn kesan sperma nya, malah masih putih & likat.

HIngga ada seorang makcik yg menegur supaya dibersihkan. Malu juga kami ketika itu, namun nasib baik dia ingat kami suami isteri. Begitulah sahaja kisah yg ingin saya kongsikan.


***

cerita, suami, lubang isteri dikongkek, cerita lucah lubang isteri dikongkek

Lubang Isteri Dikongkek Adik Suami cerita, cerita, suami, lubang isteri dikongkek, cerita lucah lubang isteri dikongkek cerita dewasa terbaru suami, cerita, suami, lubang isteri dikongkek, cerita lucah lubang isteri dikongkek, cerita seks dewasa
Lubang Isteri Dikongkek Adik Suami, Cerita Lucah
Lubang Isteri Dikongkek Adik Suami, Cerita Lucah, cerita seks , cerita, suami, lubang isteri dikongkek, cerita lucah lubang isteri dikongkek, cerpen novel blue Lubang Isteri Dikongkek Adik Suami, kisah porno, kisah sex bokep, sex, Lubang Isteri Dikongkek Adik Suami, Cerita Lucah

10
205

Tags cerita dewasa paling populer di blog ini: cerita seks, Cerita Dewasa, 17 Tahun, sex, Ngentot, Memek, Istri, selingkuh, Kontol, Entot, Mama, gangbang, tante, threesome, ABG, Binal, sexy, toket, payudara.
Aktifkan javascript lalu tekan F5, untuk membuka halaman
meng-klik link cerita secara normal
dan membuka gambar lebih besar.
Cerita dewasa seks terpanas, update setiap hari cerita terbaru Cerita seks dewasa ngentot memek isteri, perek, bispak.
http://cerita-dewasa-terpanas.blogspot.com