Pantat Isteri Dinikmati Bapa Mertua Dan Ipar, Cerita Lucah

Pantat Isteri Dinikmati Bapa Mertua Dan Ipar | "Abang. uh! " Keluh Asni. Jamal terkulai di atas dadanya. Asni bernafas pendek-pendek. Balak suaminya masih besar terendam di dalam faraj nya yang banjir dengan sperma yang baru dipancut oleh suaminya. Mereka dan bersetubuh 2 kali malam itu dan pastinya Atan anaknya pun dah tidur.

Setelah tenaga masing-masing pulih, Jamal bangun bersandar di kepala katil. Di capainya botol air di atas meja kecil dan dituangkan ke dalam gelas. Asni mengambil tuala kecil dan diletakkannya di mulut faraj nya sambil mengesat sperma yang semakin meleleh di atas tilam.

Dia dapat merasakan tuala yang ditangannya itu masih lembab oleh sperma yang terdahulu dilapkan pada malam ini. "Abang minta cuti satu minggu dengan Dato' Tan" sambil minum air "Dia bagi ke bang? " Tanya Asni sambil turut bersandar di kepala katil. "Hehem! " jawab Jamal pendek. "Eloklah tu sebab Atan pun cuti jegak sekarang ni, bolehlah kita kemana-mana anak beranak" pinta Asni. "Kita balik kampung jumpa abah abang, lama benar rasanya tak jumpa abah dan mama" "Elok juga bang.

sekarang pun musim buah-buahan tentu abah dan mama sibuk di dusun, kita boleh turut bantu mereka. Atan tentu suka. pereksa Atan pun dah habis. bolehlah kita lepak sana lama-lama" "Kalau Asni setuju baguslah, sebab abang nak ke kampung untuk.

" Jamal membisikkan sesuatu ke telinga isterinya. "Yang ada ni pun dah cukup besar bang" jawab Asni. "Asni tak suka ke? " Tanya Jamal. Asni Cuma senyum "suka hati abanglah.

Asni ikut saja" tangannya mula mengurut balak suaminya. "Abang nak sekali lagi ke? " Asni lihat balak suaminya makin keras. "Sekali sebelum tidur. esok nak bawa kereta jauh" Jamal mula naik ke atas tubuh isterinya. Asni membuka kangkangnya dengan mudah Jamal memasuki tubuhnya. "Ohh tekan bang.

" Jamal memikirkan tentang kereta yang dia akan pandu esok yang diberikan oleh Datuk Tan bosnya. Kereta syarikat tapi cukuplah tu. Puas dia bekerja dengan majikan yang begitu baik, seronok. Tanpa disedarinya hayunannya makin rancak. Asni mengerang kuat di bawahnya. Asni klimeks rupanya. "Lagi bang lagi bagi lagi! " Malam berlalu dengan suara Asni yang nyaring di selang seli salakan anjang sayup-sayup di hujung taman perumahan mereka. Setelah memanggil beberapa kali Jamal membuat keputusan yang abahnya tidak ada di rumah, Jamal pasti mereka berada di dusun di lereng bukit di tepi sungai. Di sana ada pondok tempat mereka menunggu durian. Abah dan mama pasti di sana. Jamal mendahului diikuti oleh Asni yang berseluar jeans ketat yang lusuh dan Atan dibelakang sekali. Saja Atan di belakang sebab nak tengok ponggong bulat emaknya. Sejak ayahnya balik ni Atan tak dapat merasa lancapan emaknya lagi. Kebetulan Cikgu Santi juga pergi kursus lebih awal daripada cuti. Kalu tidak pasti dia dapat "berseronok" dengan Cikgu Santi.

Sejak peristiwa dia dan Cikgu Santi dirumahnya pada malam tu, dia selalu ke rumah Cikgu Santi mereka terus sahaja melakukan hubungan "berseronok" di rumah cikgu Santi dari masa ke semasa.

Cerita Sex Pantat Isteri Dinikmati Bapa Mertua Dan Ipar

Cikgu Santi selalu jemput dia bertandang ke rumahnya. Kalau pergi dia akan buat dua atau tiga kali sebelum balik ke rumah. Dari jauh Atan telah dapat melihat dangau yang dibuat oleh atoknya di tengah dusun.

Lebih kurang 30 meter dari dangau itu mereka berhenti. Ayahnya mengangkat tangan supaya senyap. Asni diam. Atan diam. Dalam kesunyian itu mereka terdengar suara orang mengerang. "Uh bang yah yah ayoh bang eghah! " Mereka melangkah perlajan-lahan.

"Laju bang yah hanyun balak abang yang besar. bagi pada Som bang sikitlat lagi biar Som pancut sekali lagi " Jamal, Asni dan Atan cuba sedaya upaya agar langkah mereka tidak berbunyi.

Dangau beratap zing dengan ketinggian lantai dua kaki dari paras bumi dengan dinding paras dada membolehkan orang menjenguk ke dalamnya sambil berdiri ditanah dengan tiada masalah. Atan dapat melihat datuknya berpeluh di atas neneknya.

Kedua-duanya tidak berpakaian seurat benang. payudara neneknya yang bulat itu bergoyang mengikut hayunan datuknya. Asni yang menjenguk dari hujung kaki tersirap darah berahinya apabila melihat dengan tepat balak mertuanya yang jauh lebih besar dari balak Jamal keluar masuk ke dalam faraj ibu mertua tirinya.


Cerita lucah Pantat Isteri Dinikmati Bapa Mertua Dan Ipar
  • Ponggong bulat ibu bertuanya yang putih mengayak mengikut ayakan balak bapa mertuanya. Kelihatan lobang anusnya yang sudah basah menaik dan menurun dari pandangannya. "Abang nak pancut sekarang erh! " Keluh Pak Dir.
  • "Som pun kuat sikit lagi. yah sikit laggi yah! " Mak mertua Asni menjerit. Kepalanya mengeleng ke kiri dan ke kanan. Matanya pejam. Tanganya mencekam lengan suaminya.
"Abang pancut som! " "Agh! " jerit ibu mertua Asni. Pak Dir mengehentak dalam balaknya yang besar ke faraj isterinya. Asni memegang tangan Jamal. Dia juga terangsang dengan perlakuan kedua mertuanya itu.

Jamal memeluk erat dari belakang Asni. Asni dapat merasakan balak Jamal keras di lurah jubur nya. Tiba-tiba Atan menepuk tangan. "Ye Atuk dan nenek berseronok" "Hah! " Pak Dir tersentak ke belakang, mencabut balaknya dari faraj isterinya.

Mak Som cepat-cepat menutup faraj nya dengan tangan kiri dan tetek nya dengan tangan kanan. "Huh Atan rupanya, mana ayah dan emak? " Tanya Pak Dir. Asni menutup mulut menahan ketawa.

"Hah Asni. Jamal dah lama kau sampai? " Jamal naik ke atas dangau menghulurkan kain kepada ibu tirinya. Abahnya masih lagi bersandar di dinding. Jamal meramas tetek Mak Som sambil mengucup dahinya "Mama apa khabar" Tangan Mak Som terus sahaja menuju antara dua paha Jamal.

"Asni Jamal kau tengah keras nie" gurau Mak Som "Abang Jamal tu bila dia tak keras mama. bagilah banyak mana pun sekejap-sekejap keras. sekeja-sekejap keras" Asni memegang balak bapak mertuanya.

Cerita lucah, Pantat Isteri Dinikmati Bapa Mertua Dan Ipar, citer sex melayu pantat isteri dinikmati bapa, citer malay best siot, batang stim bapa mertua dalam pantat isteri ku
Pantat Isteri Dinikmati Bapa Mertua Dan Ipar, Cerita Lucah

"Mama abah tak keluar habis tadi ni" terang Asni. "Mana nak keluar habis. terkejut beruk aku ditegur oleh Atan tadi" Asni mengurut-urut balak mertuanya. "Kau keluarkan Asni. nanti tersumbat pulak batang sakti abah kau tu" Sambil bangun menyarungkan kain batiknya sambil mencapai baju t yang dihulurkan oleh Atan.

Atan sempat menjeling bulu sejemput yang menutupi faraj neneknya di samping lelehan cecair antara dua pahanya. "Hah Atan seronok tengok nenek dengan atuk tadi? " Tanya Mak Som sambil tangannya menarik tangan Atan "Mari nenek check" tangannya terus meraba balak Atan.

"Em besar dah cucu kita ni bang" "Dah mahir tu mama, calang-calang orang kalah bawah dada dia" Asni menunduk menjilat sperma yang meleleh perlahan dari kepala balak bapa mertuanya selepas diperahnya dengan tangan.

"Em " komennya. Mak Som melangkah turun dari dangau " Mama nak ke mana tu? " Tanya Jamal "Mama nak ke sungai belakang tu. melekit mama ni. mama nak mandi biar segar sikit badan" "Atan nak ikut mama" pinta Atan.

"Mari lah" Mak Som menarik tangan Atan sambil berjalan ke belakang dangau.
Pantat Isteri Dinikmati Bapa Mertua Dan Ipar, Cerita Lucah
Pantat Isteri Dinikmati Bapa Mertua Dan Ipar, Cerita Lucah, cerita seks , Cerita lucah, Pantat Isteri Dinikmati Bapa Mertua Dan Ipar, citer sex melayu pantat isteri dinikmati bapa, citer malay best siot, batang stim bapa mertua dalam pantat isteri ku, kisah porno, kisah sex bokep, sex, Pantat Isteri Dinikmati Bapa Mertua Dan Ipar, Cerita Lucah

10
205

Tags cerita dewasa paling populer di blog ini: cerita seks, Cerita Dewasa, 17 Tahun, sex, Ngentot, Memek, Istri, selingkuh, Kontol, Entot, Mama, gangbang, tante, threesome, ABG, Binal, sexy, toket, payudara.
Aktifkan javascript lalu tekan F5, untuk membuka halaman
meng-klik link cerita secara normal
dan membuka gambar lebih besar.
Cerita dewasa seks terpanas, update setiap hari cerita terbaru Cerita seks dewasa ngentot memek isteri, perek, bispak.
http://cerita-dewasa-terpanas.blogspot.com